*
Welcome, Guest. Please login or register.
October 19, 2019, 12:24:19 AM

Login with username, password and session length

Recent

Author Topic: Yet another Star wars thread  (Read 18663 times)

Offline Mason

  • Supporting Adventurer
  • elder god
  • *
  • Posts: 19851
  • Eternal Butterfly!
    • Blind Beggar Miniatures
Re: Yet another Star wars thread
« Reply #15 on: October 20, 2016, 10:52:35 PM »
That's him speaking to himself! ;)......or his plastic card Jimbibbly he built!

Nice start Colin! 8)

 lol lol

Even a scale model of a 'Bibbly' would take up too much room.
 ;)


Offline Elk101

  • Supporting Adventurer
  • galactic brain
  • *
  • Posts: 8315
Re: Yet another Star wars thread
« Reply #16 on: October 21, 2016, 06:47:50 AM »
lol lol

Even a scale model of a 'Bibbly' would take up too much room.
 ;)



But would he be Qui Gon Jimm or Darth Bibbles? Which side of the Force would he be on?

Offline Andym

  • Supporting Adventurer
  • galactic brain
  • *
  • Posts: 6212
Re: Yet another Star wars thread
« Reply #17 on: October 21, 2016, 12:11:56 PM »
More like Jim Jim Binks! ;)

"Me sa build a big big boom boom ship!" :D

Offline Mason

  • Supporting Adventurer
  • elder god
  • *
  • Posts: 19851
  • Eternal Butterfly!
    • Blind Beggar Miniatures
Re: Yet another Star wars thread
« Reply #18 on: October 21, 2016, 12:17:05 PM »
 lol lol lol

Or maybe even a Jar Jar Bibbles.....

Offline OSHIROmodels

  • Supporting Adventurer
  • elder god
  • *
  • Posts: 21403
  • Custom terrain a speciality.
    • Oshiro modelterrain
Re: Yet another Star wars thread
« Reply #19 on: October 21, 2016, 12:37:30 PM »
 ::) Its not even my thread and I'm getting the shit ripped out of me  lol

Paint something Colin, quick  ;D

cheers

James

Offline Andym

  • Supporting Adventurer
  • galactic brain
  • *
  • Posts: 6212
Re: Yet another Star wars thread
« Reply #20 on: October 21, 2016, 05:21:28 PM »
Sorry Jim, I'll do that in your thread instead! ;)

Offline OSHIROmodels

  • Supporting Adventurer
  • elder god
  • *
  • Posts: 21403
  • Custom terrain a speciality.
    • Oshiro modelterrain
Re: Yet another Star wars thread
« Reply #21 on: October 21, 2016, 05:58:45 PM »
Thanks  :D

Offline gamer Mac

  • Supporting Adventurer
  • galactic brain
  • *
  • Posts: 6012
Re: Yet another Star wars thread
« Reply #22 on: October 21, 2016, 06:49:47 PM »
::) Its not even my thread and I'm getting the shit ripped out of me  lol

Paint something Colin, quick  ;D

cheers

James
lol lol lol
I am sorry but at my painting speed it could be a while before anything new appears :D

Offline oldskoolrebel

  • Supporting Adventurer
  • mastermind
  • *
  • Posts: 1086
    • My Campaigns
Re: Yet another Star wars thread
« Reply #23 on: October 21, 2016, 07:14:08 PM »
Looks really good Jim Colin!  lol

Nah seriously Colin, can't wait to see what you've got planned.


Offline Commander Vyper

  • Supporting Adventurer
  • galactic brain
  • *
  • Posts: 8110
  • Remember Reach.
Re: Yet another Star wars thread
« Reply #24 on: October 22, 2016, 12:01:46 AM »
I am after anything,  is there not any 1/48 scale tie or x-wing models? I did find a snow speeder. What about speeder bikes?
I have an AT-ST from the assault box set


There's  a 1/52 snow speeder mate they were cheap as chips on Amazon recently. There's a few nice conversions people have done moving the T-47s out of the cold. (Action fleet one).

Now water can flow....or water can crash...be water my friend.
Sifu Bruce Lee.




Offline OSHIROmodels

  • Supporting Adventurer
  • elder god
  • *
  • Posts: 21403
  • Custom terrain a speciality.
    • Oshiro modelterrain
Re: Yet another Star wars thread
« Reply #25 on: October 22, 2016, 09:22:24 AM »
That's an Action Fleet toy mate, the 1/52 are the Revell kits and they are smaller than 1/52  :?

cheers

James

Offline Elk101

  • Supporting Adventurer
  • galactic brain
  • *
  • Posts: 8315
Re: Yet another Star wars thread
« Reply #26 on: October 22, 2016, 09:50:48 AM »
Yeah, I couldn't believe how tiny the 1:52 kit is.

Offline Mason

  • Supporting Adventurer
  • elder god
  • *
  • Posts: 19851
  • Eternal Butterfly!
    • Blind Beggar Miniatures
Re: Yet another Star wars thread
« Reply #27 on: October 22, 2016, 10:27:58 AM »
There is the new Disney First Order Speeder that works pretty well....



https://www.amazon.co.uk/STAR-WARS-AWAKENS-SNOWSPEEDER-VEHICLE/dp/B017BQAWDU/ref=sr_1_5?ie=UTF8&qid=1477128389&sr=8-5&keywords=first+order+snowspeeder

Although you should be able to pick one up cheaper elsewhere as they were about 8 when they came out last year.

Offline gamer Mac

  • Supporting Adventurer
  • galactic brain
  • *
  • Posts: 6012
Re: Yet another Star wars thread
« Reply #28 on: October 23, 2016, 08:17:58 PM »
Can't find anything that suits me
So I thought I would take the advise given and Get the plastic card out
I decided to cheat a bit and use card for the basic construction, I will cover it in plastic later on










I have been going through my bits box to get enough bits for detail
I have wanted to try this for ages, so here goes
any C&C most welcome

Offline Damas

  • Supporting Adventurer
  • mad scientist
  • *
  • Posts: 947
  • Re-enactor, modeller, stooge
Re: Yet another Star wars thread
« Reply #29 on: October 23, 2016, 08:29:32 PM »
You gits are all tempting me with the 28mm stuff, aren't ya!  >:(

Great start there!
"Old gamers don't die, they just smell like that."

 

Related Topics

  Subject / Started by Replies Last post
52 Replies
18102 Views
Last post August 16, 2013, 09:50:25 AM
by tanktastic43
219 Replies
31374 Views
Last post December 28, 2015, 10:40:13 PM
by Westfalia Chris
85 Replies
6980 Views
Last post April 20, 2019, 12:04:08 AM
by grant
146 Replies
8337 Views
Last post February 08, 2018, 05:50:06 PM
by Bahir
7 Replies
1164 Views
Last post June 08, 2018, 11:25:00 PM
by woodface